🔴⚫️ La CNT d’Asturies y Llión fai un llamamientu a secundar la güelga de 24 hores y participar nos piquetes y movilizaciones del 15 d’ochobre.
El xenocidiu en Gaza continúa, van siguir semando la muerte y la destrucción ente’l pueblu palestín. Nun val solo con que finen los ataques, l’asediu de Gaza tien de llevantase, l’apartheid en Cisjordania tien de desmantelase.
Dende’l nuestru sindicatu insistimos: la única garantía de paz ye la reestructuración de la rexón según un modelu confederal que supere’l vieyu paradigma del estáu-nación.
Dende llueu, eso nun paez que sía la intención de los que se irguen agora como salvadores del pueblu palestín.
Non al xenocidiu. Non al colonialismu. ¡Puxa Palestina llibre! ¡Pola llibertá de los pueblos! Ni un pasu atrás.