Nun llores, ¡LLUCHA!

Nun llores, ¡LLUCHA!

AST]Y güei, otra victoria de l’acción sindical. Consiguimos que l’empresariu pague’l so parte d’un ERTE que nun fixo y la diferencia del importe del ERTE a media xornada col de la xornada real (Completa).
¿Cómo? con una trabayadora que negose a dar nin un pasu tras y col Sindicatu puxando con ella y preparaes para tirar de pancarta/megáfono/panfletos a la mínima.

La compañera trabayaba n’una conocida cafetería del barriu de La Calzada, llevaba ensin cobrar dende payares cuando supuestamente l’empresariu metiola nel ERTE que fixo a delles emplegaes, pero supuestamente, yá que a ella nun la metiera nel ERTE. Tres unos meses ensin cobrar , solucionándo-y la parte que-y tocaba’l mesmu SEPE (eso sí, cola metá de lo que-y correspondía, yá que taba d’alta media xornada y trabayandola completa) y viendo que’l xefe nun-y respondía yá al teléfonu nin pa da-y llargues, el Sindicatu púsose en contactu con un empresariu metíu nel papel de víctima de la pandemia, de los asesores y del mesmu sistema. Tres un par de meses puxando, sorteando alcuerdos estraxudiciales con mil trampes d’un aviespáu asesor, con una trabayadora que defendiendo la so dignidá negose a dar un solu pasu tras y coles compañeres del Sindicatu siempres en guardia pa desenfundar el megáfonu y la pancarta en cualquier momentu, dexándo-ylo siempres claro al asesor y al empresariu, finalmente algamamos un alcuerdu firmamos güei na UMAC nel que l’empresariu pagará-y la parte atrasada que-y correspuende del ERTE dende payares y la diferencia de lo que debería de cobrar realmente si tuviera dada d’alta les hores que realmente trabayaba.
De nada val llorar, llamentase o dir falar col xefe soles, cuando ven la fuerza de tar organizaes ye cuando camuden los papeles y cuando ganamos lo que ye nuesu.
Porque soles nun podemos, organizaes ganamos.

#LaAnsiedadVaCambiarDeBando

 

 

[CAST]Y hoy, otra victoria de la acción sindical. Conseguimos que el empresario pague su parte de un ERTE que no hizo y la diferencia del importe del ERTE a media jornada con el de la jornada real (Completa).
¿Cómo? con una trabajadora que se negó a dar ni un paso atrás y con el Sindicato presionando con ella y preparadas para tirar de pancarta/megáfono/panfletos a la mínima.

La compañera trabajaba en una conocida cafetería del barrio de La Calzada, llevaba sin cobrar desde noviembre cuando supuestamente el empresario la metió en el ERTE que hizo a varias empleadas, pero supuestamente, ya que a ella no la había metido en el ERTE. Tras unos meses sin cobrar , habiéndole solucionado la parte que le tocaba el propio SEPE (eso sí, con la mitad de lo que le correspondía, ya que estaba de alta media jornada y trabajandola completa) y viendo que el jefe no le respondía ya al teléfono ni para darle largas, el Sindicato se puso en contacto con un empresario metido en el papel de víctima de la pandemia, de los asesores y del mismo sistema. Tras un par de meses presionando, sorteando acuerdos extrajudiciales con mil trampas de un avispado asesor, con una trabajadora que defendiendo su dignidad se negó a dar un solo paso atrás y con las compañeras del Sindicato siempre en guardia para desenfundar el megáfono y la pancarta en cualquier momento, dejándoselo siempre claro al asesor y al empresario, finalmente alcanzamos un acuerdo que firmamos hoy en la UMAC en el que el empresario le pagará la parte atrasada que le corresponde del ERTE desde noviembre y la diferencia de lo que debería de cobrar realmente si estuviera dada de alta las horas que realmente trabajaba.
De nada vale llorar, lamentarse o ir a hablar con el jefe solos, cuando ven la fuerza de estar organizadas es cuando cambian los papeles y cuando ganamos lo que es nuestro.
Porque solas no podemos, organizadas ganamos.

#LaAnsiedadVaCambiarDeBando