¿POR QUÉ ESTA CAMPAÑA?
La hostelería ye un sector qu’emplega miles de trabayadores na nuesa rexón que trabayen dura y honradamente para tratar de ganar un sueldu que dexe vivir dignamente. Sicasí, a pesar de los esfuerzos, cada vez ye más común atopar unes condiciones llaborales nel sector que llueñe de dexar llevar una vida digna, conducen a lo contrario: vivir pa trabayar y trabayar pa subsistir.
A pesar de que l’Estatutu de el Trabayadores y los convenios colectivos afiten una serie de condiciones llaborales d’obligáu cumplimientu para les empreses y anque éstes nun son nada del otru mundu, los empresarios niéguense por sistema a respetales. Asina atopamonos con situaciones bien habituales nes que les trabayadores cobren per debaxo de lo que marca la llei, son sometíos a xornaes fraudulentas y n’ocasiones maratonianas, obligaes a realizar más hores de les llegales y en munches ocasiones nun s’abonen, nun se cumplen los requisitos de seguridá ya hixene… inclusive se dan munchos casos de trabayadores/as ensin contratu. A lo último esplotación y esclavismu.
Comprobando esta realidá y l’escasa utilidá de les denuncies n’Inspección de Trabayu y/o nos xulgaos, cuidao que les empreses traten de tener les cuestiones llegales bien arreyaes anque sía de forma fraudulenta y les lleis protexen al empresariu frente al trabayador, denunciar sindicalmente, estender el sindicalismu la organización nel sector para coordinase, sofitase y reivindicar en comuña como trabayadores unes condiciones de trabayu dignes ye la única salida.
Por ello esta campaña, porque yá valió d’abusos, esplotación y esclavismu. Porque somos más y xuntu/as somos fuertes. Porque tenemos razón. Porque tócanos pasar d’una vegada a la ofensiva.
CNT Xixón
Cai Sanz Crespo 3, 6ªPlanta 33207 Xixón
(Cerca de estación de Alsa)
Tlf 985 35 03 68
Correo-e: gijon@cnt.es
Llunes a xueves de 18:30 a 20:00.
Martes asesoría llaboral gratuíta.
Más info: http://hosteleria.cntgijon.es/
Participa na encuesta:
¿POR QUÉ ESTA CAMPAÑA?
La hostelería es un sector que emplea miles de trabajadores en nuestra región que trabajan dura y honradamente para tratar de ganar un sueldo que permita vivir dignamente. Sin embargo, a pesar de los esfuerzos, cada vez es más común encontrar unas condiciones laborales en el sector que lejos de permitir llevar una vida digna, conducen a lo contrario: vivir para trabajar y trabajar para subsistir.
A pesar de que el Estatuto de los Trabajadores y los convenios colectivos fijan una serie de condiciones laborales de obligado cumplimiento para las empresas y aunque éstas no son nada del otro mundo, los empresarios se niegan por sistema a respetarlas. Así nos encontramos con situaciones muy habituales en las que las y los trabajadores cobran por debajo de lo marca la ley, son sometidos a jornadas fraudulentas y en ocasiones maratonianas, se obliga a realizar más horas de las legales y en muchas ocasiones no se abonan, no se cumplen los requisitos de seguridad e higiene… incluso se dan muchos casos de trabajadores/as sin contrato. En fin, explotación y esclavismo.
Habiendo comprobado esta realidad y la escasa utilidad de las denuncias en Inspección de Trabajo y/o en los juzgados, dado que las empresas tratan de tener las cuestiones legales bien atadas aunque sea de forma fraudulenta y las leyes protegen al empresario frente al trabajador, denunciar sindicalmente, extender el sindicalismo la organización en el sector para coordinarse, apoyarse y reivindicar en conjunto como trabajadores unas condiciones de trabajo dignas es la única salida.
Por ello esta campaña, porque ya valió de abusos, explotación y esclavismo. Porque somos más y junto/as somos fuertes. Porque tenemos razón. Porque nos toca pasar de una vez a la ofensiva.
CNT Xixón
Cai Sanz Crespo 3, 6ªPlanta 33207 Xixón
(Cerca de estación de Alsa)
Tlf 985 35 03 68
Correo-e: gijon@cnt.es
Lunes a jueves de 18:30 a 20:00.
Martes asesoría laboral gratuíta.
Más info: http://hosteleria.cntgijon.es/
Participa en la encuesta: