Con más de 100.000 trabajador@s en paro, Asturies no puede permitirse ni un solo parado o parada ni un solo despido ni un solo cierre de empresa ni una sola hora extra más.

[Asturianu]
¡ASTURIES EN PIE!.

MARCHA A LA ESCONTRA’L PARU Y LA ESPLOTACIÓN LLABORAL.

XUEVES 10 DE JULIO. 19:00 h. DENDE’L NÁUTICU HASTA L’ASTILLERU DE NAVAL-XIXÓN.

 

Con más de 100.000 trabayadores en paru, Asturies nun puede permitise nin un solu paráu o parada nin un solu despidu nin un solu pieslle d’empresa nin una sola hora extra más.

El númberu persones en paru que yá nun cobren nada, aumenta darréu; al igual que’l númberu families con tolos sos miembros en paru. El restu malvive con subsidios o aídes miserables o vese obligáu a emigrar.

Y el pocu trabayu qu’hai ye precariu, casi siempres ensin cotización a la Seguridá Social pa toles hores trabayaes, con sueldos que nun merecen esi nome, con escesu d’hores de trabayu so menacies de despidu, con parte’l sueldu pagu en prietu, etc.

Mentantu, el dineru que precisamos pa sobrevivir súmese peles alcantarielles de la corrupción y l’avaricia de banqueros, empresarios y gobernantes.

Por too ello, tán produciéndose n’Asturies numberosos conflictos llaborales y sociales que tán dando llugar a mamplén de persones deteníes, cutíes, multaes, enxuiciaes y con pidimientos de cárcel, pol simple fechu de defender los sos derechos.

La Xusticia yá nun ye ciega y la so balanza inclínase del llau de los poderosos. El sistema capitalista que nos gobierna quierlo too y nun va duldar un intre n’emprobecenos hasta la miseria, con tal d’aumentar los sos beneficios. Na nuesa mano ta torgalo.

¡BASTA DE PARU Y D’ESPLOTACIÓN LLABORAL!

¡BASTA DE REPRESIÓN POR DEFENDER LOS NUESOS DERECHOS!

(Formen parte de ¡Asturies en Pie!: CSI, CGT, CNT-Xixón, SUATEA, FUSOA, CENTRU SOCIAL AUTOXESTIONÁU LA SEMIENTE, PARA@S Y PRECARI@S D’ASTURIES, CENTRU SOCIAL SESTAFERIA, ASOCIACIÓN PICU RABICU).


[Castellano]

¡ASTURIES EN PIE!.

MARCHA CONTRA EL PARO Y LA EXPLOTACIÓN LABORAL.

JUEVES 10 DE JULIO. 19:00 h. DESDE EL NÁUTICO HASTA EL ASTILLERO DE NAVAL-XIXÓN.

Con más de 100.000 trabajadoras y trabajadores en paro, Asturies no puede permitirse ni un solo parado o parada ni un solo despido ni un solo cierre de empresa ni una sola hora extra más.

El número de personas en paro que ya no cobran nada, aumenta sin cesar; al igual que el número de familias con todos sus miembros en paro. El resto malvive con subsidios o ayudas miserables o se ve obligado a emigrar.

Y el poco trabajo que hay es precario, casi siempre sin cotización a la Seguridad Social para todas las horas trabajadas, con sueldos que no merecen ese nombre, con exceso de horas de trabajo bajo amenazas de despido, con parte del sueldo pagado en negro, etc.

Mientras tanto, el dinero que necesitamos para sobrevivir se escapa por las alcantarillas de la corrupción y la avaricia de banqueros, empresarios y gobernantes.

Por todo ello, se están produciendo en Asturies numerosos conflictos laborales y sociales que están dando lugar a centenares de personas detenidas, golpeadas, multadas, enjuiciadas y con peticiones de cárcel, por el simple hecho de defender sus derechos.

La Justicia ya no es ciega y su balanza se inclina del lado de los poderosos. El sistema capitalista que nos gobierna lo quiere todo y no va a dudar un instante en empobrecernos hasta la miseria, con tal de aumentar sus beneficios. En nuestra mano está impedirlo.

¡BASTA DE PARO Y DE EXPLOTACIÓN LABORAL!.

¡BASTA DE REPRESIÓN POR DEFENDER NUESTROS DERECHOS!.

(Forman parte de ¡Asturies en Pie!: CSI, CGT, CNT-Xixón, SUATEA, FUSOA, CENTRO SOCIAL AUTOGESTIONADO LA SEMIENTE, PARAD@S Y PRECARI@S DE ASTURIES, CENTRO SOCIAL SESTAFERIA, ASOCIACIÓN PICU RABICU).

Tags: , , ,

Deja un comentario

Ir a la barra de herramientas